Prvýkrat čiernobielo

Tak, názov príspevku úplne súhlasí s obsahom najbližších dvoch, možno troch ďalších sérií fotečiek. V predajni, keď mi ponúkli čiernobiely film, som ostala zarazená, že prečo som ho vlastne doteraz nikdy nevyskúšala.Keď sme sa potom s Lukášom na prechádzke fotili, bola som aj dosť sklamaná/nasratá, že som si na túto krásnu farebnú jeseň, aká práve je, založila do analógu čiernobiely film.
Ale mám pocit, že black&white fotky majú dosť...iné čaro.
A najmä som prišla na to, že na čiernobielo sa fotí, aspoň mne, ešte o čosi ťažšie. Obzvlášť čo sa týka ostrenia.

Tak vám teda najprv ukážem, aká je krásna farebná jeseň na čiernobielom neporiadne zaostrenom filme, aneb cesta do Kauflandu s Lukášom.







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?