Jay, ktorý tu chcel byť

Veľmi realisticky (a nie skromne) si myslím, že moje fotky nemajú davy fanúšikov. Osobne sa hrdo sama v sebe pýšim dvoma, za ktorých som vďačná. Prvým je, ako inak L.F.,  a tým druhým je Jay.
Jay, ktorý, podľa mňa, má isto nejaký svoj umelecký vkus, nakoľko už toho veľa videl a má okolo seba zástupy talentovaných ľudí.
Preto ma teší, že má rád moje fotky.
Preto ma teší, že ma pekne skromne popýtal, že by chcel byť na Eda fotí.
Preto ma teší, že som ho aj odfotila.
Neteší ma vyznenie jeho fotky, lebo vyzerá ako snobský pánko, ktorému by som veru deti nedala strážiť. Ale za to isto môžu tapety.
Viete ako to je. Niekedy vyzerajú fotky lepšie ako skutočnosť, no sem-tam je realita predsa len krajšia :)
Ale zas aj trochu vyzerá ako človek za vodou, ktorý už môže hedonisticky sedieť.


Moji fanúšikovia-žeby prvá foto z ich projektu? 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?