Ten večer, keď som vyfotila film...

...a nevedela som o tom. Teda, prišla som na to až pri najbližšom využití svojho analógu, ktoré sa skončilo nevyužitím.

Poznáte tie večery. Každý mal isto taký. Dlho "postíte", "sodíte" a nechodíte poriadne nikam, lebo škola, robota, nie je na to čas. A konečne príde jeden voľný piatkový večer. Po rannom otváraní a práci ste síce unavení, ale je piatok, voľno, to sa tak skoro znovu nestane!
A navyše váš frajer hrá prvý koncert s kapelou No Brake a vy ste ho ešte nevideli hrať.

Takže takto: 1. Môj frajer je frajer najväčší bubenícky. Som naňho pyšná, prepyšná.
                    2. Keď si poviete, že vypijete na koncerte s Trizňakom len tú fľašu vína, nebude to tak.
                    3. Nie vždy je potrebné to preháňať s borovičkou. Mali sme ostať pri pive.
                    4. S Trizňakom sme v dvojici veľmi mocná dvojka.
To sú body k piatku.
A potom vyvoláte film a máte zrazu v hlave predstavu, ako ste trapošili s foťákom v Christianii.


Prešovský amfiteáter

Trizniatko

  
Ten, z ktorého som nespustila oči

Ja a Lukášovia, naša ľúbezná trojka
 Fotky zákazníkov, s ktorými sa už kamošíte...
Katka

Marek alias Mesiac


 Peťo



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?