Pražské turistky

Šli sme s Veronikou do Prahy na koncert Mumfordov. Ale to už asi aj viete, veď to bolo tu. 

Zobrala som si svoj analóg s jedným filmom, no veľmi mi chýbala  zrkadlovka, najmä po výlete v Budapešti, kde som ju skúšala a fotila ňou úplne všetko. Tak som si teda dopriala len ďalších 24 snímkov a fotila, fotila, fotila.

Mali sme to najkrajšie, najslnečnejšie a najprajnejšie počasie, preto vyšli pomerne pekné fotky.
A najmä preto, že som fotila krásnu, atmosférickú Prahu (a Niku). 

Pohodlne sa usaďte, prichádza väčšia várka fotografií. (SPOILER: 26)
Vyšehradský cintorín


Vltavka



Tancujúci dom

fakt veľmi vydarená fotka Niky

cestou z Vyšehradu na Karlov most

nakúpené suveníry pre L. ♥


palec ušiel..pri takom krásnom kostole!
Ubytko nám poskytol zlatý, ochotný a všetko zariaďujúci Ondrej, ktorému veľmi pekne ďakujeme. Navyše nás nechal spať u seba, vo svojej izbe a posteli, pričom sám akurát vtedy šiel domov. Osud nedoprial, dopraje nám na Metronome festival. 


Maťo, náš spolubývajúci

Výstavište



k fontáne sme sa dostali, keď sme šli za hlasom Céline Dion (z reprákov)

aj Janku som stihla vidieť

Satin Lead z Prešova nám prišla zahrať až do Prahy

 nočná cesta metrom
 
 štikútanie smiešne
 Chrám sv. Víta, z ktorého sme s Nikou ostali v úžase
..no nedá sa celý poriadne odfotiť!
 vinohrady a v pozadí Praha, to je nádhera
 klasická pražská picture
 
Toto sú, prosím pekne, len malé maľované drevené doštičky v rámci nejakej charity. Neboli vyššie ako ja, stačilo však čupnúť si a hľa - mám nový (Pražský) múr?


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?