Tí...

...ktorí dotvárajú pekné chvíle. Tí,
o ktorých som niekedy ani nevedela. Tí,
od ktorých som nečakala, že ma vezmú do partie.

A hľa. Neviem, ako je na tom celá planéta okolo mňa, ale ja, napriek mojej povahe, mávam sakramentský problém so spoznávaním a zoznamovaním sa a sadnutím si s novými ľuďmi.

O to viac, ak sú to ľudia blízki a patriaci do minulosti, prítomnosti aj budúcnosti, chlapa, ktorého  súčasťou prítomnosti a budúcnosti chcete byť aj vy. Ak už ste teda prepásli minulosť...

A teda k pointe. Toto sú ľudia, ktorých poznám vďaka Lukášovi. Sú to všetko dobrí ľudia, s ktorými je sranda a sú takí "do partie". A ja som rada, že som (aspoň sa nazdávam) "do partie" k nim.

A aj tak som sa aj naposledy veľmi bála a desila stretnutia :)
A tento príspevok je asi viac o mojich myšlienkach než fotkách.
chvíľka napätia: Kto to je??

...no predsa oni!

partija
Ja osobne som sa do tejto foto zaľúbila, ako som ju zbadala. Ako sprievodná foto seriálu ako Priatelia alebo čo. Taká je nepodarená, každý pozerá inde alebo nepozerá nikde (Lucka), ale sú pekne bleskom nasvietení. A najspokojnejší je pán bakalár Dano, vďaka ktorému sme sa vlastne takto stretli. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?