zoo a zoo

Na tento film som sa veľmi tešila.
Lebo som fotila mne blízkych ľudí, bolo krásne počasie a navštívili sme dve zoologické záhrady, veď to tak nejako patrí k tomu obdobiu, keď sa zrazu oteplí a vy neviete, aký výlet už od radosti z pobytu vonku vymyslieť.

Tak tu to máte. Zoo Košice, kde sme boli s Fabiom, Danom a Majkou.
A potom stropkovská zoo. S Fabiom a Vikou, pred koncertom Komajoty (preto tie pásikavé tričká). Kde bolo krásne útulne, navyše boli Lukáš s Vikou nostalgickí, keďže tam ako malí chodili skoro vkuse.

A najmä som sa tešila na tento film pre fotku mňa s Lukášom, lebo som už dlho chcela novú titulnú fotku s ním. Túto nám spravil Dano. Popri tom spomeniem, že foťák som dala do ruky aj Vike v Stropkove, ktorá, zlatá, mala stresy z toho, že fotí posledný snímok filmu :)

Fabio s lemurom

keď ten najlepší frajer zapózuje tak, ako ho popýtate :)

najlepší pár na dvojrande

tučná trojka surikát




Lukáš, fanúšik olizovania rúk kozliatkami


back in time





that´s stropkov´s zoo!


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?