Byli sme na Barvičkách

..pretože takto Česi a Ostravania volajú Colours of Ostrava, kde som sa tento rok ocitla, popravde zhodou náhod a jednou Berkinou otázkou, či nechcem ísť. Why not. Už minulý rok som pozerala lístky, aj tento vlastne, len to aj so stanovaním vychádza pomerne draho. No lenže pozor. Keď dostane Eda ponuku ísť na Colours s lístkom z firmy, ktorá je asi druhým najväčším sponzorom a spať na byte, nepovie nie. Nie? 

Človek mieni a....tak šiel nakoniec so mnou Tomáš a nie Berka. Aj napriek tomu sme si vychutnali nielen festival, ale aj Ostravu, ako sa len dalo, v rámci daždivého počasia. 

Industriálny priestor...pfú. K tomu len toľko, že to človek potrebuje vidieť. Aj na fotkách to inak vyzerá.... Byť tam s väčším počtom ľudí, ktorí, máte pocit, sú všade a nemôžete pred nimi ujsť....no niekedy ma to dosť rozčuľovalo a v duši som hladila svoju milovanú spomienku na Pohodu a letisko. Ale Dolní Vítkovice majú svoje čaro. Mali aj množstvo headlinerov, ja som konečne videla Tame Impalu, najviac nás však asi bavil Drive stage, kde hrali skôr také country - banjo kapely. Nuž čo, som taká ("sedlácka").

Fotiek bude pomerne málo. Lebo keď náhodou, tak som fotila do mobilu "si na pamiatku". 
A tiež som viac fotila Ostravu, keď sme mali s Tomášom bike trip. Ale neviem, prečo som fotila v nejakej podivnej diagonále a nie narovno.
 vospolok, toto je Tomáš
A kto neregistroval moje spamy - Fabio s No Brakeom hrali na Colours. Čiže posledný deň som tam mala jeho a spolu sme si vychutnali Passengera.
 z prvej rady, úúú

 mesto sa nám páčilo
 niečo ako Kasárne v Ke, len v Ostrave

s kebabom ♥

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?