Pohodovô 2016

Ako inak, nechýbala som na Pohode 2016, aj napriek problémom s lístkom (ó áno, viem, že nie je veľa debilov, ktorí ho pri upratovaní vyhodia). 

Tento ročník bol pre mňa asi najviac pohodový a rekreačný. Samozrejme, šli sme domov rozbití ako (inak než) cigánske hračky, ale celý festival sa nevyskytol nejaký problém, vážne riešenia alebo ponáhľačky. A to si vážim asi najviac. A prvýkrát sme vlastne boli všetci na Pohode tak, že sme si reálne kúpili lístok. Nik nebrigádoval, nedobrovoľníčil ani nič. To vám je sakramentsky iný pocit vychutnávania!

Pripekalo nás poriadne celý čas, opálení sme doteraz (rým jak lusk), koncerty boli niektoré viac, iné menej oslňujúce, videli sme s Lukášom, čo sme chceli alebo čo možno aj on až tak veľmi nechcel (Ho99o9 sa mu nepáčil), vedeli sme sa rozdeliť (Stroon - Walter Schnitzelsson), tancovali na Bordella a ja sa potupne priznávam k plaču (Lola Marsh). 

Tento ročník som porušila svoju dávnu vetu, že s frajerom nepôjdem na festival, že to je nuda. Boli sme síce párikovská partia, ale často sme boli dvojka len s Fabiom. A viete čo? Tá moja dávna veta bola isto v rámci dievčenskej rozmarnosti. Alebo lepšie: našla som muža, s ktorým chcem chodiť na festivaly.

Splnil sa mi aj iný sen: Konečne mám kamošov, ktorí bez toho, aby som ich nútila, nazvali našu partiu Tím Edita. In love..

Čo viac povedať...mali sme príliš veľa jedla, lebo som asi Lukáša nakazila zodpovednosťou a starostlivosťou (hanbím sa).

 A áno! Táto Pohoda bola špeci tým, že sme málo fotili. Fotila som vlastne len niektoré koncerty aj to len do zásoby, na pamiatočku, lebo treba niečo odfotiť, ľudia si to pýtajú. 
A potom som zobrala na jeden deň foťák, ale zabudli sme sa vychystať, aby sme vyzerali pekne, no aj tak sme sa pofotili. A už by som nemala písať, ale ukazovať fotky....

A poznámočka: Tým, že som fotila málo, dám tu asi skoro všetky..(4 zo 16 neuvidíte) 

čistá náhoda, že máme záber na bubeníka...
táto tribúna bola, podľa mňa, top nápad
županová tradícia jeho

Domko

Lukášova obľúbená kamarátska póza

Lukášova obľúbená samostatná póza
Aj Mišo s Monikou boli tam!
A boli zlatí a chceli sa s nami stretávať.
partija sajderowa


pri Slovlaku sme mali krásny spoločný tvorivý čas, Fabio a Thom Yorkovské tričko
(je hrozný pedant, vôbec nie freestyler ako ja)


navždy verná a vínna (Slobodné v.)

spinkanye

No skrátka, čo iné na záver ako: Vidíme sa o rok A ideme už na aute :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?