Jeden digitálový...

Dhšie som uvažovala, či to tu tak pomiešať, posynkretizovať, zhybridizovať, že sem hodím aj fotky zo zrkadlovky. Naozaj, dosť som bola proti vo vnútri, ale chcela sa aj pochváliť predsa len ostrejšími fotkami než tými, čo mi vyjdú z filmu...

Tak, tu to je. A popravde si myslím, že toto je asi najlepšia možná verzia digitálu na mojom analógovom blogu. Pretože som v Zoo Kontakt úplne pozabudla na analóg v ruksaku na stanici v Liptovskom Mikuláši a focila a focila na digitál, pretože na zrkadlovke je taká možnosť, pamäťovka sa nevyfotí tak skoro a viac pokusov niekedy zláka...

Pôvodne sme tu mali ísť sami s Lukášom, cestou na našu stanovačku na Liptovskej Mare, ktorú som od Lukáša mala sľúbenú už od minulého leta. Večer predtým som to spomenula, akurát na "Daniela", a tak sa k nám pridali aj môj brat Dado s frajerkou Diou, ktorí sa tešili na korytnačku, a to sme s Lukášom nechápali...

No Lukáš sa tešil na klietku s vtákmi... ale veď to všetko uvidíte.
Po výbere fotiek som prišla na to, že my nemáme také parádne fotky ako iní ľudia, čo tam boli.Čo už.

 najkrajší chlap je ten môj
 drsňák

 odfotila Dia
 no hej, my dvaja sme rodina






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?