Na Pivnom

Po dlhej dobe som sa vrátila do Prešova. A môžem dodať, že do môjho Prešova. Prišla som a hneď som pocítila domácku atmosféru, neviditeľnú náruč rodinnosti a priateľskosti, ktorá má objala a už nechcela pustiť.

Pivný festival som vlastne navštívila už druhýkrát. Minulý rok len s Baškou, teraz sme sa vybrali aj s Trizňakom. Podporiť Fabia na koncerte s No Brake. Človek skončí v práci o 17:40, uteká na MHD o 47, aby o 18:00 cestoval z KE do PO, na stanici berie hneď taxík, len aby mohol byť o čase, keď má Lukáš podľa programu hrať, teda o 18:45, v Jazdeckom areáli a hádajte čo? Človek príde a že "oni hrali dajak rýchlo kapely po sebe". No netrafí vás šľak? 
Nie, radšej si dáte ďalšie pivo. A ochutnáte Fernet Grand, lebo je to novinka zdarma z backstage-u. Pritom s Lukášom zavtipkujete o tom, ako spolu natriezvo nemôžeme byť (obľúbený joke).

Sedíte a zrazu ste k večeru, s krásne sa rozliehajúcim podmazom od skupiny Aya, pri stole celá partia. Chlapci z troch či štyroch skupín (ospravedlňujem sa za všetky ujmy, ktoré týmto vyhlásením spôsobím), moja christianovská rodinka (B+T) a ja - človek ničím výnimočný, hluchý a bez speváckeho talentu. Aká irónia osudu.

Toľko k Pivnému festivalu. Dodám akurát, že foťák chodil a koloval hore-dolu a preto sa stalo to, že sa mi film zvinul a pritom bolo nafotených len 9 snímok. Ale šak "deväť".
Možno ešte jedna veľká vďaka za Domkov odvoz k Matejovi na dom.

na mobil som im spravila krajšiu fotku...
 Filip s Eliškou (žeriem to meno)

Trizniatko najkrajšie, ktoré nejde zastaviť v spojení s alkoholom
bubenícky pár
 plné lávky hlávkami

....proste Prešov ♥



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?