Slovenská dovolenka

Prosím pekne, toto bol pre mňa asi ten najkrajší víkendový čas (aj keď šlo o nedeľu a pondelok). Vybrali sme sa pôvodne v skvelej štvorici Edita team, že ideme stanovať na Domašu. Pridali sa k nám Majo s Mirkou a prišiel nás pozrieť večer aj posledný jenčovský pár. Tak. Ja byť chlapec, asi tiež by som chcela mať viac bratov. Ako dievča by som nechcela mať toľko sestier, príliš by sme si kradli oblečenie. Stačí, keď to teraz občas robím mamke ja.

Domaša - Monika. Rekreačná oblasť, ktorá (ako sme usúdili na základe úžasných odhadov) susedí s Evou, teda oblasťou, kde niekedy boli vychýrené diskotéky (viem od mamky a babky), a teda aj tam to isto niekedy žilo. A teraz? Opustený priestor, premenený na camping, ktorý sa majiteľ snaží oživiť. Nové wc, sprchy parádne aj poriadny bar s jedlom (och, klobása ♥). Tak strašne by som si priala, aby sa podarilo oživiť viac takéto domácke dovolenky. Lebo podľa mňa je byť na čo hrdý. Nielen na Tatry, kde chodí dnes každý (šak aj ja), ale aj na vodné nádrže. Šírava žije najskôr asi z Kamenca a diskoték, na Domaši to až tak nejde. Ja osobne sa už teraz teším, ako raz budem veľká a budem brať svoju rodinu na Domašu či Šíravu, do chaty či stanu.

Teraz sme však boli mladá, bujará parta, čo si užíva leto. Veď moje aj Lukášove je (bolo) posledné študentské, Dano má titul, Majka v tej dobe spolovice mala, Mirka odchádza... Ja osobne som sa na tej kamenistej pláži cítila ako z filmu či seriálu. O.C. California alebo nejaký film z britského vidieku pri mori. Dovoška v Chorvátsku. Proste áno, pre mňa šlo o najkrajší výlet leta. Pohoda bola top (to sa od nej očakáva), ale vychutnávať si pláž a areál campingu sám pre seba... na Domaši, pri zapadajúcom slnku s fľašou vína a priateľmi... A navyše, Mirka priniesla instax (nie mini, muhaha), mňa špeciálne poprosili o odfotenie (zahrialo na duši) a pofocili aj nás!

 rozkošný výletník ♥
 základná výbava na pláž
 jeden jenčovský pár (Majo a Mirka)
 druhý jenčovský pár (Dano a Majka)

nejenčovský pár (ja a Fabio)























dovolenkáris

 tretí jenčovský pár (Aďo a Ľubka)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?