Aké bolo leto krásne

To som si opäť pripomenula, keď som konečne dala vyvolať ten druhý film, vyfotený počas leta. Áno, boli len dva. Na jednej strane mi to je aj ľúto, na strane druhej majú fotky aj iní ľudia/asi ani netreba mať zo všetkého foto. Ako áno, už teraz cítim, že mám rada to, keď si pozerám fotky v albume alebo vylepené na skrini a spomínam (jednoznačne budem ako moja babka vyťahovať fotky z mládí skoro každej návšteve a vnúčatám), ale na druhej strane mne niekedy ani nenapadne fotiť, až neskôr, keď to už, samozrejme, je zbytočné/trápne/nanič.

Toto leto bolo špeciálne. Lebo, so všetkou pravdepodobnosťou a nádejou aj, verím, že bolo posledné... hm, už ani nieže študentské, ale poštudentské, keď som si povedala, že si ho ešte užijem a nebudem sa zaťažovať hľadaním práce (možno to nebol ten najlepší nápad). 
Bolo to leto, keď som si zvolila ísť na Pohodu namiesto na promócie, pretože na Pohode hral Fabio. A Pohoda bola skvelá v spoločnosti Lukáša a zbytku chlapskej partie.
 A Matej robil a sme ho takto pozreli
 Hejno, s nimi som bola

Ďalej pre mňa bolo leto plné viacerých výletov. Asi najčastejšie sme sa objavovali na Domaši, ktorú zbožňujem. Aj Lukášove narodky sme oslávili na našom obľúbenom mieste, na Monike.

Jedného dňa sme sa vybrali do Dediniek. Pretože je to čarovný kút Slovenska, ktorý by mal ostať takým tichým a nepoškvrneným turistami a malebným a proste...och. A hej, Palcmanská Maša je vraj najstudenejšia nádrž na Slovensku. Ale kúpali sme sa v nej všetci nakoniec a bol to zážitok.
Cestou sme sa boli (Dano sa bol) napiť skvelého prameňa za Spišským hradom
Aby sa nepovedalo, že len Dano fotí stále nás (ale tak jemu ide fotenie lepšie)

Boli sme s Lukášom na Grejpe. Sami dvaja. Mali sme ísť aj s Vikou, ale nemohla nakoniec ísť. My sme si nazvali Grejp našou spoločnou dovolenkou a bolo dosť dobre, musím uznať. Aj keď som prespala Two door cinema club, ale ja sa za to nehanbím, mne skrátka bola zima a chcela som ísť spať.    Hej, kúpila som si parádny stan z Tesca, 4-miestny za asi 22 eur a teším sa nehorázne z neho
Neviem sa rozhodnúť, kto je škaredší 

A ešte sme absolvovali 3-dňový výlet po Slovensku s Majom a Mirkou. Destináciou, kam sme chceli dôjsť, bolo jednoznačne Šútovo, keďže Dano o tom vkuse hovoril. A tento kameňolom bol veru nádherný. Druhý večer sme strávili vo Vlkolínci a táborili sme na brehu Liptovskej Mary, čo tiež stála zato.

A na záver moja veľká vec - prvýkrát som na 24 rokov bola animátorkou na tábore. Nevedela som, či sa viac obávať detí, či animátorov, všetkých mladších odo mňa. Ale všetko šlo krásne samo, pretože keď sú všetci ľudia dobrí a otvorení, nemôže sa stať, žeby ľudia nemohli vychádzať spolu. A to si veľmi vážim. Rovnako si vážim aj to, že som s animátormi strávila ďalšie Dni mesta Trebišov a skákala a spievala a tancovala po daždi zmočená na Katku Knechtovú (na to sa vám už veru pár ľudí v mojom veku proste nedá).

Ďakujem za leto, posledné, voľné a nezabudnuteľné ♥

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?