Usporiadateľ akcií II. - Latino párty

Ľudia, ktorí ma poznajú, vedia, že milujem organizovať veci. Keď ich teda môžem mať v plnej réžii a všetky plány vychádzajú....
Ale nie. Úprimne sa priznávam, často si myslím, že mám správny time manažment a môžem poskytovať know-how niekomu, komu sa niekedy nedarí zoradiť si všetky povinnosti správne (aspoň podľa mňa sú zle rozvrhnuté). O tom by vám vedel povedať najmä Lukáš, ktorý so mnou často zápasí v tom, aby som mu nehovorila, čo má robiť. Pritom ja si pri ňom len plním svoju záľubu - manažovanie ľudí. Neznamená to, žeby som chcela byť nejaké top supervisor manažérka v gigantickej firme. To zďaleka nie. Navyše, v poslednej dobe som spoznala akčné ženy z OZ Úlet, ktoré so svojím časom nakladajú asi 300-krát lepšie, prospešnejšie a zmysluplnejšie ako ja. 

Veď aj tento blog sa chystám písať asi 2 týždne a namiesto toho som si radšej bez výčitiek dopozerala Oteckov, Milenky a čakám na ďalšie časti Handmaid´s Tale. 

Ale teraz k veci - organizovať oslavy, párty, výlety - to je moje. Vždy sa síce naseriem pri výbere vhodného termínu, lebo vždy sa nájde niekto, komu to nevyhovuje. Ale nedá sa vyhovieť všetkým (to sa snažím pripomínať si pri všetkých svojich činnostiach). 

Moje nadšenie pre organizovanie zdieľa aj Tomáš, s ktorým sme už pripravili úspešnú Christos Voskrese párty. V apríli sme zas pripravili pre našich animošov Latino párty. 

Nechýbala sangria (vyrobená podľa tajných receptúr, alias „ujo, čo dáte, to tam vylejeme", a.k.a „čo tam ešte v špajzi máte?"), nachos a omáčky, tequila (zlatá ♥) a Anka dokonca priniesla melón. Síce nám výzdoba tak jemne lízla komunistickú stranu, no aj tá sa podľa mňa podarila. A, ako inak, naše obľúbené latino songy (ktoré síce niekedy boli nahradené našimi vypaľovačkami, ale to len preto, lebo bez nich žiadna párty nemôže byť!). 

Tak sa vlastne chcem podeliť o to, že sa rada iniciujem v prípravách takýchto, na prvý pohľad, blbostí, ktoré však naši kamošia ocenia a sú za ne radi. 
PS: Už 22. júna pripravujeme Slovenskú veselicu ♥



 aby som nezabudla - naši kamoši sú skvelí aj v tom, že akceptujú dresscode (kým bolo teplo :D)
 čo nesmie chýbať na žiadnej párty?
 keďže nám bola zima, tancovali sme pri grile
 
a párty skončila v legendárnej Pivnici Baňackých

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?