3P: Priatelia, Pohoda a pivo

Vraj mám tentoraz dobré ostré fotky, aspoň podľa Lukáša. Aj preto si zaslúžia blog. A blog si zaslúži aj tohtoročná Pohoda.

Mám pocit, že už minulý rok som písala, že to bola „najlepšia Pohoda". A teraz to musím napísať zas (hold, to je teda ale problém!!!).

Pohoda 2018 bola veľmi špeciálna a veľmi jedinečná. Áno, ako poznamenal v práci môj šéfredaktor Miki, aspoň budeme vždy mať výročie zásnub na Pohode. Lebo (mám pocit, že to už je prastará infoška) ma Lukáš prekvapil, šokoval, dostal, skrátka ÁNO (vraj som mu na otázku ani neodpovedala na mieste, tak to napíšem čierne na bielom internete). Posun v našom vzťahu a našich životoch vnímam skôr tak súkromne a nejako (okrem oficiálnych vyhlásení :D) tú radosť prežívam skôr v sebe. Kto by to bol povedal, že Eda nebude chcieť o dačom rozprávať... 

Ale čím ma naše zásnuby dostali asi najviac, tak to bolo to, že Fabio myslel vopred (čo je obvykle moja obľúbená vec, môcť plánovať dopredu a mať varianty pre rôzne komplikácie) a rozhodol sa pre Pohodu aj preto, lebo sme na nej boli s našimi kamošmi. S ktorými sme potom strávili krásny večer v kruhu na runwayi a rozprávali sa, koncerty-nekoncerty. 

Tým bola špeci táto celá Pohoda. Presne tak, ako sa cestou tam Lukáš vo vlaku posťažoval, že všetci síce prídeme, máme stany vedľa seba, ale každý sa vyberie na niečo iné a vôbec nie sme spolu - toto sa tento rok zmenilo. Síce sme sa nedržali za ruky počas všetkých dní festivalu a nepustili sa, ale, trúfam si povedať, že až v pravidelných intervaloch, sme sa dokázali spojiť, stretnúť, užiť si spolu koncerty. 

Tak napríklad som aj ja sama šla na Blossoms, kým ostatní odpadávali z The Knower (a ja som tam nejako nemala čo delať). Alebo ako Lukáš nešiel hneď prvý večer na The Chemical Brothers a ja som so Šantyovcami odpadávala z ich šouky. Aj také príbehy píše sám život...


 romantika pohodová ♥
 chlapci zo zboru

 Eda manažér

 Šantyovci
 Jenčiovci
 s Fabiom nemáme analógovú jednu fotku peknú, ja dokonca ani sama :D
Pohoda crew (tím Edita) 2018

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?