Ako som sa dostala do vysielania FMka


Tento blog nebude o mojich analógových fotkách. Preto, lebo ešte stále nemám vyfotený film, ale aj preto, lebo viacerí (ok, tak vlastne len dvaja) ľudia mi povedali, žeby som mala viac písať. 

Osobne mi to príde trochu čudné, lebo veď koho zaujíma môj život (jasné, tých dvoch). Nemám však ambície stať sa skutočnou blogerkou a blogovať pravidelne, ozývať sa ľuďom, ktorí ma čítajú a neverím, že mi raz v živote niekto ponúkne spoluprácu. Áno, pôvodne som šla do tohto blogu s tým, že by som mohla rozbehnúť nejako svoje blogerstvo, ktoré by nebolo výlučne zamerané na moje analógové fotky, práveže som mala vízie, ako budem fashion blogerka. 

Dnes však vidím, že u mňa asi nepôjde. Najhlavnejším dôvodom je to, že nemám nervy na fotoshootingy a najčastejšie aj tak vyzerám ako retard na fotkách (niekedy ale úmyselne). A povedzme si to úprimne, ani moje fashion rozhodnutia nie sú vždy tip-top. Práveže sa mi túto zimu začalo stávať to, že som samu seba prekvapila počas dňa, že čo som si to vlastne zladila. Badám, že  hranica pre ladenie vecí sa posunula. 

Ustúpila som od svojho zámeru rozbehnúť kariéru fashionblogerky (pár ľudí, čo ma osobne fakt veľmi prekvapilo, si aj všimlo, že som si zmenila meno na Instagrame) a namiesto toho ostávam pri nepravidelnom postovaní fotiek. K tomu by som ale rada pridala aj blogy, ktoré budú o texte. O mnou publikovanom texte, ktorým asi občas odhalím samu seba viac, ako by som kedy uznala za vhodné. A inokedy to zas budú moje klasické vtipné hlášky a omáčky :D

K tomuto blogu ma nakopol Lukáš, pretože podľa neho by som o tom mala dať vedieť. O áno, podaril sa mi nevídaný úspech - bola som na Rádiu_FM! Ako povedal Fabio: „Už sme prominentná dvojica, keďže sme obaja boli vo vysielaní." On tam bol hrať s kapelou a ja som o vysielaní naživo spievala. 

Nie, tomu nikto neuverí, že by mi dovolili spievať vo verejnoprávnom (alebo akomkoľvek inom) rádiu. Ale na FMku som bola, čo ma hrozne milo prekvapilo. Jeden deň v práci mi totižto zavolali, že vidia, že som pravidelná poslucháčka (zapájam sa nielen do súťaží, píšem im, aj keď sa pýtajú na názor, lajkujem posty na FB :D) a či by som nechcela byť v rubrike Reality check. Vysiela sa ráno o 7:50 a majú v nej nahraný rozhovor s hudobníkmi, známymi osobnosťami, ale aj poslucháčmi. Pamätám si, ako veľmi ma to zaskočilo a potešilo, aj keď som automaticky znervóznela. Ale, samozrejme, že som súhlasila. 

Vyšiel z toho tento rozhovor, ktorý som ja sama vo vysielaní nepočula, pretože neznášam svoj hlas (ale nie vtedy, keď spievam). Nahrala mi ho jedna z mojich šéfok Janka, ktorá tiež počúva FMko. Mňa to veľmi potešilo najmä preto, lebo som chcela, aby môj rozhovor počul Lukáš. Podľa jeho názoru som vraj v rozhovore zlatá a prirodzená, tak neviem, či mi klame, alebo je úprimný.


Za samotnú zmienku stojí aj to, ako som nahrala video na YouTube. Možno ako ja neviete, že na YouTube musíte nahrať video - aj obraz, aj zvuk, len mp4 zvukovú vám nenahrá. Najprv som sa potešila, že oprášim svoje milované strihačské skúsenosti z Mediálky, no môj Vegas je už dávno bloknutý. Tak som sa stala klasikom, ktorý si stiahol Movie Maker. Originálne má nahrávka 1 minútu a pár sekúnd, no zvuková stopa v Movie Makeri ma pustila len na 42 sekúnd. Tak som horko-ťažko strihla zvuk tak, aby tam bol základ. Pôvodne som ako obrázok chcela dať meniace sa svoje fotografie (true pure narcis), ale zmenila som to na screenshot webu FMka, lebo veď v rozhlase nejde o obraz, ale o zvuk :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok učiteľkou

O zlej manželke

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?