Prečo bola naša svadba super?

Samozrejme, že preto, že som si ju celú zorganizovala sama. HaHa.
Ale nie. Trošku mi pomohlo pár ľudí. HaHa.
Ale nie, opäť len žartujem. Naša svadba (5.10.2019) bola úžasná preto, lebo máme okolo seba s Lukášom množstvo úžasných ľudí a máme to šťastie, že sú v našich životoch. Myslím, že to píšem aj za Fabia, nielen za seba. V ruchu svadobnej veselice sme si párkrát navzájom povedali a vydýchli si „fuh, ok, všetko je fajn, ludia sa bavia, dokonca aj XY sa baví, asi je všetko v poriadku!" A všetko v poriadku aj bolo, pretože ľudia boli v poriadku. Zacyklila som sa. Poďme ďalej. 

Tento blog bude skôr taký na emócie, naše prežívanie svadby. Keď prídu fotky od Makyho (lavjuooo) ktoré prídu ja fakt neviem kedy, lebo som zabudla, čo sme hovorili, tak chcem napísať aj taký praktický blog. Kde na pekných fotkách bude vidno, čo a ako na svadbe vyzeralo, kde označím, čo sme skade mali (ako skutočná blogerka!). Pri tých fotkách si asi aj s mojím manželom (stále je to pre mňa čudné na vyslovenie či písanie) zrekapitulujeme našu svadbu. Lebo! 
fotenie fotenia

Aj keď sme fakt do 3 rána vypili od tej 17-tej maximálne 3 poldecá, uvedomili sme si, že nám je naša svadba zahmlená. Trošku. Preto, že všetko šlo hrozne rýchlo a všetko bolo plné emócií.

Tento môj citový textový výlev prepletiem fotografiami z analógu, ktorý mala počas svadobného dňa na starosti Nika.
toto je Nikin palec
vraj je každá nevesta v svadobný deň krásna - keď sa ale zatváriš jak ropucha, nič nepomôže

Pamätám si najviac to, ako sme tancovali a skákali. 
Pamätám si dokonalý prípitok od Jaya, za ktorý si zaslúži fakt obrovské ďakujem ♥. Ja som ho o prípitok pekne poprosila, pretože viem, že s tým má skúsenosti a je veľmi otvorený  a komunikačne zdatný človek. Mojimi indíciami bolo, nech každého privíta, povie niečo pekné o nás a nazdravie. A vykľul sa z toho prípitok len zo slov, ktoré začínajú na E a L. Jeho záver - lebo láska, lebo Edita, lebo Lukáš, mám stále v pamäti.
Jay a Fabio, skoré nedeľné ráno
Pamätám si aj skvelý od Dada s pár zákernými otázkami, ktorý splnil našu záľubu v kvízoch, súťažení a odpovedaní na otázky. Ďakujeme :) Ako bonus potom Dado vytancoval asi všetky devy, ktoré sa našli. Je to rodený šouman!

Dado s Tomsinom (2. polka nášho zábavného dua, s ktorým využívam svoj organizačný eventový talent - kuk superpartypivnica)
Nekonečná vďaka patrí asi všetkým ľuďom, ktorí nám prišli pomôcť deň pred svadbou (Mima, Dano, Noemi, Nika, Berka, teta Alena, Jany). 

A samozrejme, najväčšia vďaka patrí našim rodičom za to, že tu boli a sú celý čas pre nás. Viem, bola som ten typ nevesty, čo riešil všetko sám, v hlave som to mala všetko premyslené a málo informácií, čo všetko už je vybavené, som posúvala ďalej. Preto možno niekedy mali mamky pocit, že sa nestíha, nerieši, že sú nepotrebné. Jasné, že to tak nebolo, chcela som odľahčiť od organizovania koho sa len dalo. Aj preto, aby ste boli na svadbe v tom forme bez nových vrások 😀 

Naši kamoši sú lásky. Všetci. Jednou z mojich mála fóbií (teda okrem ornitofóbie z holubov a čajok) je miešanie kamarátov z rôznych prostredí. Fakt to je vec, ktorej sa snažím vyhýbať. Na svadbe sa však tomu vyhnúť nedalo a nakoniec to dopadlo tak, že som sa nemusela báť. Naša svadba bola nudná na drámu a hádky, čo už. 
Bilikova chata, Zamutov

Dobrí ľudia - naša rodina a kamaráti - prišli na našu svadbu s chuťou oslavovať a zabávať sa. Vytvorili ste takú pozitívnu atmosféru, až sa mi nechcelo veriť, že fakt ja mám také šťastie v živote na ľudí v ňom. Počnúc mojím novopečeným manželom, milujúcou mamkou, najvtipnejším bratom na svete, krstným Valérom, ktorého som v živote nevidela tak sa zabávať, až po... Skrátka, kamoši a kamošky, ďakujeme ♥




Maruši, aha, zas si na blogu!



aj tak si aj najbližšie zas spravíme selfie!


Najlepšie fotky z neho sú z párty, ktorá vznikla potom, čo dohrala Pohoda Live (chlapci, každý vás vychválil!). Pôvodne som chcela byť ja sama DJ-kou na svojej svadbe. Podávala som pesničky na USB a verila, že to bude stačiť. Aparatúru priniesol Majči, nás proslulú DJ zo silvestrovských párty. 

Matúš a Lukáš alebo Lukáš a Matúš
Keď pustil svoje špeciálne vyberané songy, pochopila som, že sa nemôžem strápniť svojím výberom (už raz som sa totiž na vlastnej svadbe strápnila, keď som na kvíze spievala Florence and The Machine). A Majo vybral také parádne pesničky, vďaka ktorým sme tancovali asi do 5? Ani neviem... 
Majči a Mirka
Keď svadobčania odchádzajú zo svadby, pekne ďakujú za pozvanie, za super zábavu. Sem-tam niekto povie obligatórne „to bola tá najlepšia svadba!" Aj nám to hovorili odchádzajúci. Ale všetko som im to verila. Pretože našu svadbu urobili výnimočnou perfektní pozvaní ľudia ♥


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O zlej manželke

Rok učiteľkou

Mám 28, muža a mačku. Je to v poriadku?